Total Pageviews

Thursday, April 7, 2011

Hasil Kraftangan

Buka crita lama, kisah kelas pilihan bebas semester 4 dulu. Aku ada la ambik satu kelas nih, Subjek Kreativiti dan Kraftangan. Dalam kls ni kami blajar utk hasilkan barang kraf untuk digunapakai bagi mengajar kanak2 istimewa (khusus bagi pelajar Pendidikan Khas). Setiap orang dlm kls tu kena hasilkan satu kraf, pastu ajar kpd semua. Dalam banyak2 kraf tu, aku paling suka kraf yg diajar oleh sorang budak cina nih, gunakan pembalut makanan aluminium tu... penyek2, renyuk2...pastu hasilkan satu bentuk... mcm2 bntuk yg ada. aku buat bntuk orang, siap duduk ats kerusi lg..hahaa.... tp, hasil kraf tu aku masih simpan lg. aku panggil "jenglot" sbb kecik dan cumelll.... kuikui... 





My little Jenglot
ahakkzz...

No comments:

Post a Comment

My little Tarantula