Total Pageviews

Tuesday, April 19, 2011

Berita Baik

Assalamualaikum semua...
alhamdulillah, aku dah smpai Bangi semula dengan selamatnya.
ha...balik kampung hr tu, walaupun sat ja..tp ada benda best masa balik kg..ahakkzz....

berita baiknya....... mak aku beli motor baru...ayah aku punya pasal la ni, ckp xdak moto utk aku p praktikal nanti... padahal bleh ja baiki moto yg ada skrng nih. ayah oh ayah. ini la ayah aku bila fikir pasal anak2. terima kasih ayah...



ni la motor baru utk aku pratikal nanti...
tp mak aku kata "moto tu pinjam ja tau..." hahahaa

2 comments:

  1. wahwahwahhhhh... best la die.. jgn ko merempit tak tentu hala dah! hahahahahah...

    ReplyDelete
  2. hehehhee...aku merempit dah pun ngan moto nih.... wahaaahaha.... tp EX5 ni x best sngat kalau merempit. sbb ringan sngat... melayang kalau laju... kriss lebih best...

    ReplyDelete

My little Tarantula