Total Pageviews

Saturday, February 12, 2011

Ribut kuat melanda Kolej Keris Mas

sepanjang hidup aku, inilah kali prtama aku berhadapan dengan ribut kuat. tersangat kuat. mulanya aku sangka puting beliung, tmbah pulak bila tngok bnyak daun  brterbangan.... tp bila perhati btoi2, hanya angin yang cukup kuat. daun yg trbang plak bukan setakat daun kering, ada jugak daun yg masih hijau. aku jd takut gak, takut atap yg trbang, pastu kena cermin tingkap... woo.... BAHAYA.!!! kwn aku kat bilik sebelah pun lari mai bilik aku. dah la kami dok aras 6, kalau jd apa2 mst susah nak kuaq dr bangunan nih.. berdoa ja la dlm hati. bila dah agak reda, aku ngan ken aku saja2 ronda hujung blok, ada tong sampah terbalik, penutur tong smpah tu plak terbang msuk dlm bilik air. ada gak board yg terbang...  em....  kul 6 lebih, hujan dah makin reda... suasana cerah semula..



penutup tong sampah yang terbang msuk ke dalam bilik air


angin kuat untuk kali kedua, tp x sekuat kali pertama



kelam, x nampak jalan



tong sampah terbalik, dan beberapa helai tudung yg diterbangkan angin

1 comment:

  1. biar btoii.. ku da kat kl time nih x ujan lgsung! seb bek xjd yg buruk2..

    ReplyDelete

My little Tarantula